.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید عروس وداماد بابلی ازمعلولین نوشیروانی

خبرنگار شمال نیوز: زوج جوان خانم ش. نجف پور و آقای م. قربانی در مرکز نگهداری معلولین زنده یاد نوشیروانی بابل حضور یافته و شادی ازدواجشان را با این عزیزان تقسیم کردند.
به گزارش خبرنگارشمال نیوز دربابل: چه ساده می توان دلهایی را شاد کرد و لبخند را بر لبانی جاری ساخت،آری زمانیکه زوج با لباس دامادی وعروسی بجای حضوردرمجلس بزمشان که میهمانان منتظر آنها هستند، مکانی دیگررا مقدم برآن می دانند جایی که محل زندگی فرشتگان زمینی (مرکزنگهداری معلولین ذهنی زنده یادنوشیروانی) خوانده می شود وآدمها آنجا از این شادیها محرومند، آنان مهربانی راازنگاه عروس زیبا درک می کنند وبا دیدن اوبه وجد آمده و از ته دل خوشحال می شوند بگونه ای که همکاران مددیارمرکز نگهداری معلولین ذهنی زنده یاد نوشیروانی بابل اظهارمی نمایند: درهنگام ورود این دو زوج با شیرینی و هدایا هیچ وقت چهره شان را اینگونه شاد ندیده بودیم. آری آنان در دل کوچکشان آرزوی خوشبختی برای این دو کردند که زیباترین لحظه زندگی را برایشان رقم زنده بودند.
گفتنی است:رضا پورقلی مدیرعامل مرکزنگهداری معلولین ذهنی زنده یادنوشیروانی بابل با اهدای دسته گل زیبا از سوی مددجویان برایشان آرزوی خوشبختی و بهروزی نمودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.